שאלות ותשובות

שאלות בנוגע לאירוח

שעת פינוי החדר והאתר- עד 10:00 בבוקר. לא ניתן להישאר באתר לאחר פינוי החדר.
בשבתות ובחגים ניתן להישאר עד השעה 12:00.
במקרים מסוימים יהיה פינוי מוקדם, וזאת בתיאום מראש. 

כל ילד מחויב בתשלום – החל מגיל שנתיים בדיוק.
שני תינוקות משלמים כמו ילד. כל אדם נוסף בחדר משלם, גובה התשלום הינו אחיד ואינו שונה בין ילד ומבוגר.  

אין להדליק אש בחדר ואין להשתמש בתוך החדר בשום כלי בישול (לדוגמה: צ'יפסר, פלטה חשמלית, נרות וכו). כמו כן אין להבעיר אש במרפסת החדר.
כל הפעלה של גלאי העשן בשל הפרת נוהל זה תגרור חיוב- 300 ₪. 

אין להביא חיות מחמד מכל סוג שהוא. ניתן לפנות לפנסיון הכלבים באפיקים

אין שירות חדרים למי שלן אצלנו פחות משלושה לילות.  

עם הגיעך תמצא בחדר קפה, תה, סוכר.  שקיות קפה וסוכר ניתן לקבל במידה במשרד הקבלה.

ניתן להחליף פעם ביום בשעות בהן המשרד פתוח בלבד (8:00-17:00 ). יש להביא איתכם את המגבות הרטובות- ותמורתן ינתן לכם מספר זהה של מגבות נקיות. 

שאלות כלליות

הקיבוץ הוא ביתם של החברים הגרים בו. הרכוש שליד ביתם, כולל עצי פרי, צעצועים ואופניים הוא רכושם הפרטי. גם האופניים החונים ברחבי הקיבוץ שייכים לחברים.
אין לקחת ואין להשתמש בשום רכוש פרטי של החברים!  ניתן להביא איתכם מהבית את האופניים שלכם ולהשתמש בהם ברחבי הקיבוץ. 

באמצע שבוע בימים א – ה' בשעות 07.00-10.00  ובין 13.00 ועד 18.45

בימים שישי החל מ 07.00-09.00 בבוקר ומ 10.00 עד 17.45

ביום שבת וחגי ישראל בין השעות  08.00-18.45   

בימים א-ה 8:00-19:00
ביום ו' 8:00-14:00
שבת 10:00-13:00 

לאחר סגירת המשרד אנו משאירים מחוץ לדלת המשרד מספר חירום של תורן לילה. המספר מיועד למקרי חירום בלבד.

אנא התחשבו בשכניכם לאירוח. המתארחים הגיעו ליהנות מחופשה שקטה ורגועה.
אין לעשות רעש לאחר השעה 22:00  

אין להביא או להפעיל קריוקי בשטח הקיבוץ ובכלל – זה מתחם האירוח. 

אם אתם מעוניינים לאכול בחדר האוכל ארוחות נוספות – יש לרכוש שוברים אצלנו במשרד.

שער הכניסה לקיבוץ סגור משעות אחר הצהריים – לכן בפעם הראשונה שתגיעו יש להתקשר למשרד הקבלה כדי להיכנס.  עם הגיעכם תקבלו במשרד מפתח עם חכמולוג לפתיחת השער.

אולי יעניין אותך גם
בריכה בחמת גדר

אטרקציות בסביבה הקרובה

אספנו לכם את מקומות הבילוי הקרובים לאירוח שער הגולן, מוזיאונים, פעילויות במים וביבשה, פעילויות לכל המשפחה ועוד… על מנת שהחוויה שלכם בעמק הירדן תהיה מושלמת

קרא עוד »

האם קיימות חניות נכים?

קיימות חניות נכים  3 חניות

האם מותרת כניסה עם חיית שירות ? – כן

האם קיימים חדרים נגישים באירוח ?

קיימים 2 חדרים לאירוח אנשים עם מוגבלויות

האם בחדר הנגיש יש מקלחון או אמבטיה?

מקלחון , ויש שירותי נכים תקניים

האם קיימת נגישות לבריכה?

כן  הכניסה לבריכה נגישה

האם קיימים שירותי נכים בקבלה ?

כן שירותי נכים תקניים

האם קיימת נגישות לחדר האוכל ?

כן הכניסה לחדר האוכל נגישה

האם קיימת נגישות לשירותים בחדר האוכל ?

כן שירותי נכים תקניים

מיקום שירותי הנכים הקרובים ביותר לבריכה

ברחבת הבריכה

האם קיימות עמדות מחשב נגישות לשימוש הציבור?

לא

חלופות למענה טלפוני: – מייל- קבלה kabala@www.elmulgolan.co.il

לבקשות בנושא נגישות במלון יש לפנות אל:
‎073-2151888 info@www.elmulgolan.co.il